Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud s našimi výrobky nebudete spokojeni, kontaktujte nás a my s Vámi situaci vyřešíme.
Záruka
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (pokud není dohodnuto nebo v záručním listu stanoveno jinak). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Více o záruce najdete v obchodních podmínkách.
Reklamace zboží
Naše výrobky jsou před odesláním pečlivě kontrolovány. Ale pokud i přes to objevíte závadu, zaručujeme bezproblémový průběh reklamace.
Jaký je postup u případné reklamace?
- Kontaktujte nás a popište důvod reklamace.
- Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu.
- Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář.
- Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku).
- Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu.
- Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný).
Vrácení zboží
Pokud s našimi výrobky nebudete spokojeni, můžete je vrátit bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dnů.
Jaký je postup při vrácení zboží?
- Kontaktujte nás a sdělte nám, že zboží chcete vrátit.
- Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu.
- Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku).
- Převezmeme zboží a vrátíme Vám peníze.
Pokud chcete vrátit zboží bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené a musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací).
Adresa pro zaslání zboží:
Ing. Milan Konečný – M.I.K
Malínky 35
683 33 Nesovice
Prosím nezapomeňte vyplnit a přiložit formulář, ve kterém budou všechny potřebné údaje.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení – zde
Reklamační formulář ke stažení – zde
Poškozená zásilka
Vždy připravujeme zboží pro přepravu co nejpečlivěji, aby dorazilo včas a v pořádku. Pokud i přes všechna opatření dojde k poškození zásilky, jsme tu, abychom společně s Vámi problém co nejrychleji vyřešili.
Poškozený obal zásilky
- Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
- Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je v pořádku.
- Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu ke svému podpisu.
- Informujte nás o problému telefonicky nebo e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.
Poškozené zboží uvnitř zásilky
- Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
- V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
- Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
- Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.