Poštovné zdarma při objednávce nad 999,- Kč

 

MIKTOYS - české hračky ze dřeva

Reklamace a vrácení

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud s našimi výrobky nebudete spokojeni, kontaktujte nás a my s Vámi situaci vyřešíme.

Záruka

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (pokud není dohodnuto nebo v záručním listu stanoveno jinak). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Více o záruce najdete v obchodních podmínkách.

Reklamace zboží

Naše výrobky jsou před odesláním pečlivě kontrolovány. Ale pokud i přes to objevíte závadu, zaručujeme bezproblémový průběh reklamace.

Jaký je postup u případné reklamace?

  1. Kontaktujte nás a popište důvod reklamace.
  2. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu.
  3. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář.
  4. Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku).
  5. Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu.
  6. Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný).

Vrácení zboží

Pokud s našimi výrobky nebudete spokojeni, můžete je vrátit bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dnů.

Jaký je postup při vrácení zboží?

  1. Kontaktujte nás a sdělte nám, že zboží chcete vrátit.
  2. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu.
  3. Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku).
  5. Převezmeme zboží a vrátíme Vám peníze.

Pokud chcete vrátit zboží bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené a musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací).

Adresa pro zaslání zboží:

Ing. Milan Konečný – M.I.K
Malínky 35
683 33 Nesovice

Prosím nezapomeňte vyplnit a přiložit formulář, ve kterém budou všechny potřebné údaje.

Formulář pro "odstoupení od kupní smlouvy" ke stažení – zde
Formulář pro "reklamaci zboží" ke stažení – zde

Poškozená zásilka

Vždy připravujeme zboží pro přepravu co nejpečlivěji, aby dorazilo včas a v pořádku. Pokud i přes všechna opatření dojde k poškození zásilky, jsme tu, abychom společně s Vámi problém co nejrychleji vyřešili.

Poškozený obal zásilky

  • Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
  • Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je v pořádku.
  • Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu ke svému podpisu.
  • Informujte nás o problému telefonicky nebo e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.

Poškozené zboží uvnitř zásilky

  • Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
  • V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
  • Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
  • Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.